Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor
- E-value International isi lanseaza operatiunile in Romania
- Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
- Ce masuri pot lua companiile pentru a nu mai lasa clientii sa astepte la telefon
- Retailerii pregătesc integrarea reţelelor sociale īn strategiile centrelor de contact
- Creştere de aproximativ 60% pentru Blue Point Call Center
- Interactive Intelligence dă premiu un contact center modern
- Piața centrelor de contact īn cloud va creşte cu 12,1% anual
- Companiile de asigurări şi telco, cele mai interesate de utilizarea sondajelor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor
- Tehnologiile mobile schimbă modul de interacţiune al centrele de contact cu clienţii
Extindere pe piete externe
Symbian
Scalable Modular Data Center
AMD Radeon
solutii de colaborare
CloudOn
vplex
Corporate IT security Risks Survey
AXIS Camera Station S10 Recorder
Departamentul de Aparare din SUA
dezvoltare rurala
recreare virtuala
solutie convergenta
Samsung Galaxy Young
Plus
clasament DESI
Sebastian Blaga
spital privat
servere blade
Oracle HCM Cloud